loading...

بهترین شرکت معماری در مشهد

بازدید : 1
يکشنبه 20 اسفند 1402 زمان : 12:05

ترتیب پروسه بازسازی منزل
با‌یقین هر منزل ای بعداز چندین سال از زمان تشکیل داد خویش نیاز به نوسازی دارااست. معیار نوسازی با دقت به چگونگی مصالح استفاده شده، متعدد میباشد. ممکن میباشد یک منزل از مصالح مرغوب ساخته شده و بعد از سپری شد یک‌سری سال، نقص‌ یا این که آسیب دورازشوخی پیدا نکرده باشد و با یک تجدید بنا جزیی، مجددا در چنگ اشخاص قرار بگیرد. ترتیب فرایند تجدید بنا منزل بایستی با تمرکز رعایت شود تا سود کار رضایت قسمت باشد.
جهت مشاوره بدون پول و اخذ ارزش تجدید بنا خانه تماس شرکت معماری در مشهد حاصل نمایید.تماس
مراحل مرمت منزل از آغاز تا نقطه پايان با مقصود مرمت دیدنی و رضایت نصیب جاری ساختن می‌گردد و اشخاص باید قبل از اجرا مرمت همگی وضعیت را معقول و نکات اساسی بازسازی را در نظر داشته باشند. اطلاع از ترتیب مراحل نوسازی منزل به اشخاص یاری می نماید تا با علم کافی و با داده ها پیشین برای تجدید بنا منزل خویش تصمیم بگیرند. در این نوشته ی علمی این فرایند را به شما عزیزان معرفی می نماییم پس تا نقطه نهایی نوشته ی علمی با ما هم پا باشید.

چه منزل هایی نیاز به تجدید بنا دارا‌هستند؟
پیش از هر چیز خوب می‌باشد بدانیم چه منزل های نیاز به تجدید بنا دارا هستند. بعداز سپری شد چند سال از ساخت ساختمان، به تدریج نشانه های فرسوده شدن آن نمایان می شود. فرسوده شدن منزل علاوه بر اینکه زیبایی ظواهر منزل را از فی مابین میبرد، سبب ساز کاهش مقاومت بافت آن نیز می شود و به همین برهان منزل های فرسوده می بایست مورد تجدید بنا قرار بگیرند. موقعیت محیطی، آب و هوا، ز‌لزله، تخریب ساختمان های همسایه و شست و شوهای مکرر سبب ساز فرسوده شدن ساختمان می گردد و عاملی برای ضرورت تجدید بنا می‌باشد.

در حالتی که نمی دانید که منزل شما فعلا نیاز به مرمت دارااست، باید نمای منزل خویش را مورد بازبینی قرار دهید. آن گاه، نصیب هایی که از نگاه ظاهری صورت اول و زیبایی خویش را از دست داده اند، یادداشت فرمائید. اگر این قسمت های آسیب دیده، تعداد متعددی داشته باشند، یعنی فرصت نوسازی منزل شما فرا رسیده میباشد. بعداز بازبینی ظاهری باید به سراغ بافت منزل بروید و در حالتی که پوسیدگی هایی مشاهده می کنید، برای رفع آن‌ها از مصالح مطلوب برای تجدید بنا استفاده فرمائید.

افرادی که قصد فروش منزل خویش را دارا‌هستند عالی می باشد قبل از فروش، نوسازی جاری ساختن دهند تا بتوانند منزل خویش را با بها قابل قبولی به فروش برسانند. خریداران معمولا برای منزل های شیک و خوشگل حاضر به پرداخت هزینه بیشتری می باشند ولی منزل های فرسوده با نمای نامناسب، خریداران کمتری دارا‌هستند. در صورتیکه قصد فروش منزل خویش را ندارید میتوانید با بازسازی، چینش منزل خویش را تغییر‌و تحول دهید. تغییر و تحول دکورا سیون، سبب تنوع در منزل و ساخت‌و‌ساز انرژی مثبت در ساکنین می شود.

پروسه تجدید بنا منزل
فرآیند مرمت خانه در طهران را به ترتیب درپی پژوهش میکنیم.

اولی مرحله: گزینش نوع و میزان تجدید بنا
تجدید بنا اشکال مختلفی داراست و اشخاص باید در بالا به معلوم کردن نوع تجدید بنا و میزان آن بپردازند چون این مرحله بر بقیه پروسه مرمت اثر می گذارد. برای معین شدن این مورد بایستی اینطور اذعان کرد که اشخاص می بایست گزینش نمایند که چه بخش هایی از ساختمان را تا چه حدی تجدید بنا نمایند.

برای مثال در صورتی‌که نوسازی آشپزخانه برای اشخاص در حق اولویت قراردارد می بایست مشخص نمایند که کدام قسمت های آشپزخانه مورد تجدید بنا قرار بگیرد تا ادامه فرایند عمل با مشکلی روبرو نشود. شایسته ترین شغل این که تیم عملیات ما یحتاج را فهرست نمایند تا همگی چیز مطابق با آن پیش رود.

دومی مرحله: مشورت با متخصصان فعال دراین مورد
اشخاصی که میخواهند منزل خویش را نوسازی نمایند باید از متخصصان فعال در این باره مشورت گرفته و با ارشادوراهنمایی آنان برای تجدید بنا تصمیم بگیرند و ترتیب مراحل نوسازی منزل را رعایت نمایند. متخصصان معیار دارایی لازم برای نوسازی بخش های لیست گردیده و راهکارهای مایحتاج را ارائه می دهند. گاهی ممکن میباشد بازسازی قسمت متبوع اشخاص، خطراتی را درپی داشته باشد برای همین متخصصان، به اشخاص در زمینه‌ی بازسازی بی خطر امداد می نمایند.

مشورت کردن تجدید بنا خانه

سو‌مین مرحله: انتخاب پیمانکار حرفه ای
نوسازی منزل شغل بسیار حساسی می باشد که نیاز به تخصص و مهارت داراست و به همین منظور بایستی این شغل را به یک پیمانکار ماهر سپرد. پیمانکار را می بایست مبنی بر مهارت ها و بضاعت و توان هایش گزینش کرد چون قرار میباشد نوسازی منزل که شغل بسیار حساسی می‌باشد را به او سپرد، پس بضاعت وی اهمیت متعددی دارااست. اشخاص باید در گزینش پیمانکار به رزومه او توجه نمایند و در این مورد فقط بر طبق توصیه آشنایان، تصمیم نگیرند.

چهارمی مرحله: برآورد هزینه ها
بعد از انتخاب پیمانکار وهله به برآورد هزینه ها میرسد. برای این نصیب می شود به دو شکل کار کرد:

۱- می اقتدار بودجه مشخصی را در نظر گرفت و از پیمانکار خواست که فقط با استفاده از همین مقدار میزان دارایی به نوسازی بپردازد.

۲- شخص می‌تواند با پیمانکار مشورت کردن نماید و بعد از آن با همفکری هم و با تمرکز به بخش های متبوع برای تجدید بنا، برآورد هزینه ها را ایفا دهند و آن را معلوم کنند.

نکات اساسی برآورد هزینه ها
۱- در برآورد هزینه ها می بایست توجه کرد که نمی اقتدار هزینه ها را به صورت ظریف مشخص و معلوم کرد و ممکن می باشد در نقطه پايان عمل، هزینه ها مقداری بیشتر یا این که کمتر از مقدار برآورد گردیده باشد.‌

۲- در برآورد هزینه ها بایستی به تمامی جزییات اعتنا کرد و حقوق و ارزش مصالح موردنیاز را نیز در لحاظ گرفت.

پنجمین مرحله: پیاده سازی و پردازش ایده
درین مرحله از ترتیب پروسه مرمت منزل باید هر آنچه که در ذهن شخص وجود داراست روی ورقه پیاده شود تا برنامه ای از سود فعالیت به دست آید. در‌این مرحله می اقتدار از نظرها اعضای خانواده نیز بهره برد و ایده آنان را با پیمانکار فی مابین گذاشت. پیاده سازی و پردازش نظرات سبب اخذ طرح ابتدایی گردیده و شخص قادر است در شکل رضایت نداشتن از قسمت هایی، در آن تغییراتی را انجام نماید.‌ طرح هایی که با تغییر‌و تحول کاربری ساختمان همدم باشند، نیاز به به دست آوردن مجوز از مراجع مربوطه دارند.

ششمی مرحله: به دست آوردن مجوز
جاری ساختن تجدید بنا منزل در نصیب هایی نیاز به گرفتن مجوز ندارد و در نصیب هایی نیز حتما می بایست مجوزهای ما یحتاج دریافت خواهد شد تا شغل بازسازی اجرا گیرد.

الف) برای اجرای عملیات تحت نیازی به به دست آوردن مجوز وجود ندارد.
۱- تعمیر پشت بام با ایزوگام، قیرگونی و نصب شیروانی

۲- سفیدکاری و رنگ کردن دیوارهای همه طبقات

۳- نصب کاشی

۴- تعمیر و تغییر در نمای منزل

۵- تعمیر و نصب کفپوش همه طبقات

۶- تعمیر و تغییر تحول دیوارهای ایوان به نحوی که تغییری در قسمت های اصلی منزل مثل پارکینگ ایجاد کرد نشود.

۷- تعمیر و نصب اشکال امکانات سرویس بهداشتی موظف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان می باشد.

۸- تعمیر و ردوبدل درب و پنجره ها نیز موظف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان می باشد.

۹- لوله کشی آب، گاز، شوفاژ و فاضلاب به شرط اینکه نیاز به تاسیس موتورخانه نباشد.

۱۰- حفر و تخلیه چاه فاضلاب

ب) عملیاتی که اجرای آن نیاز به اخذ تایید صلاحیت دارد به طور ذیل است.
۱- تخریب دیوارها و تیغه های داخلی باربر

۲- انتقال روش پله

۳- تغییر و تحول کاربری بخش های متعدد منزل

۴- انتقال نصیب هایی از ساختمان که با دقت به مقررات شهرسازی ممنوع میباشد.

۵- انتقال دیوارهای پارکینگ به صورتی که منجر به از دربین رفتن بخشی از پارکینگ گردد.

تجدید بنا خانه فرایند

هفتمی مرحله: طراحی برنامه برای نوسازی منزل
بعداز اینکه مجوزهای مایحتاج برای بازسازی دریافت شوید باید برای اجرای نوسازی مهیا شد و برای آن طرح ریزی کرد. وجود یک طراحی برنامه مطلوب با در نظر گرفتن حالت هنگامی، ترتیب پروسه مرمت منزل را به خیر و خوبی پیش می‌برد. طراحی برنامه بایستی بر اساس تقدم ها انجام شود و اشخاص بتوانند بر آن بازرسی های مایحتاج را داشته باشند. برای تدوین طرح ریزی حتما می بایست با پیمانکار مشاوره کرد و با هماهنگی های مورد نیاز، نرم افزار را ایفا نمود.

هشتمین مرحله: تخریب
یکی‌از پروسه اساسی در مرمت منزل، تخریب آن است. مراد از تخریب این است که کلیه بخش هایی که قصد مرمت آن را دارا‌هستند باید تخریب شود. تخریب قادر است تخریب یک دیوار و یااینکه صفحه دیواری آن باشد و این بستگی به هدف اشخاص دارد. برای تخریب دیوارها باید از وجود تاسیسات الکتریکی و مکانیکی اگاهی داشت و پیش از تخریب می بایست برق، آب و گاز جدا شود تا ایمنی لازم حاصل شود.

نهمی مرحله: استارت تجدید بنا
بعد از اعمال تخریب می بایست نخاله های ساختمانی به محل های مربوطه جابجایی داده شوند و گوشه و کنار برای اجرای مرمت فراهم شود. با دقت به برنامه ریزی، طرح نخستین و با در حیث داشتن ترتیب مراحل نوسازی منزل ، عملیات نوسازی شروع می شود. عملیات تجدید بنا دربرگیرنده مورد ها پایین میباشد:

۱- جداسازی تاسیسات مکانیکی مثل شیرآلات، کابینت ها، درب و پنجره

۲- تخریب و کندن کاشی و سرامیک کف ساختمان

۳- تخریب دیوارهای غیرباربر و باربر

۴- سیمان کاری کف و دیوارهای قسمت های مختلف منزل

۵- عایق کاری توالت

۶- لوله کشی و برق کشی مبتنی بر طرح تازه مصوب

۷- گچ کاری و کامل شدن دیوارها

۸- نصب درب و پنجره جدید

۹- تجدید بنا سقف منزل های قدیمی

۱۰- کف سازی بخش های گوناگون ساختمان

۱۱- اجرای نمای نو

۱۲- نقاشی کردن دیوارها

۱۳- نصب کابینت ها

۱۴- نصب کلید، پریز و نورپردازی

۱۵- اجرای پارکت یا این که برگه دیواری

۱۶- نصب درب های داخلی ساختمان

۱۷- نصب شیرآلات، روشویی و سینک

۱۸- منزه کاری دور و بر

د‌همین مرحله: مطالعه و تحقیق بر رعایت استانداردها
اشخاص در طی اعمال مراحل نوسازی منزل، میتوانند بر همگی بخش ها بازرسی داشته باشند و همه مواد و مصالح را به انتخاب خویش خریداری نمایند تا از چگونگی آن مطمئن باشند و یااینکه در تفاهم نامه، چگونگی و مرغوبیت مصالح را بیان نمایند. بعد از اجرای نوسازی نیز اشخاص می بایست مجددا همه چیز را با تمرکز بازرسی نمایند تا در صورتی جایی بر خلاف با مراد های او و استانداردهای مو جود می‌باشد، اصلاح شود.

ترتیب پروسه بازسازی منزل
با‌یقین هر منزل ای بعداز چندین سال از زمان تشکیل داد خویش نیاز به نوسازی دارااست. معیار نوسازی با دقت به چگونگی مصالح استفاده شده، متعدد میباشد. ممکن میباشد یک منزل از مصالح مرغوب ساخته شده و بعد از سپری شد یک‌سری سال، نقص‌ یا این که آسیب دورازشوخی پیدا نکرده باشد و با یک تجدید بنا جزیی، مجددا در چنگ اشخاص قرار بگیرد. ترتیب فرایند تجدید بنا منزل بایستی با تمرکز رعایت شود تا سود کار رضایت قسمت باشد.
جهت مشاوره بدون پول و اخذ ارزش تجدید بنا خانه تماس شرکت معماری در مشهد حاصل نمایید.تماس
مراحل مرمت منزل از آغاز تا نقطه پايان با مقصود مرمت دیدنی و رضایت نصیب جاری ساختن می‌گردد و اشخاص باید قبل از اجرا مرمت همگی وضعیت را معقول و نکات اساسی بازسازی را در نظر داشته باشند. اطلاع از ترتیب مراحل نوسازی منزل به اشخاص یاری می نماید تا با علم کافی و با داده ها پیشین برای تجدید بنا منزل خویش تصمیم بگیرند. در این نوشته ی علمی این فرایند را به شما عزیزان معرفی می نماییم پس تا نقطه نهایی نوشته ی علمی با ما هم پا باشید.

چه منزل هایی نیاز به تجدید بنا دارا‌هستند؟
پیش از هر چیز خوب می‌باشد بدانیم چه منزل های نیاز به تجدید بنا دارا هستند. بعداز سپری شد چند سال از ساخت ساختمان، به تدریج نشانه های فرسوده شدن آن نمایان می شود. فرسوده شدن منزل علاوه بر اینکه زیبایی ظواهر منزل را از فی مابین میبرد، سبب ساز کاهش مقاومت بافت آن نیز می شود و به همین برهان منزل های فرسوده می بایست مورد تجدید بنا قرار بگیرند. موقعیت محیطی، آب و هوا، ز‌لزله، تخریب ساختمان های همسایه و شست و شوهای مکرر سبب ساز فرسوده شدن ساختمان می گردد و عاملی برای ضرورت تجدید بنا می‌باشد.

در حالتی که نمی دانید که منزل شما فعلا نیاز به مرمت دارااست، باید نمای منزل خویش را مورد بازبینی قرار دهید. آن گاه، نصیب هایی که از نگاه ظاهری صورت اول و زیبایی خویش را از دست داده اند، یادداشت فرمائید. اگر این قسمت های آسیب دیده، تعداد متعددی داشته باشند، یعنی فرصت نوسازی منزل شما فرا رسیده میباشد. بعداز بازبینی ظاهری باید به سراغ بافت منزل بروید و در حالتی که پوسیدگی هایی مشاهده می کنید، برای رفع آن‌ها از مصالح مطلوب برای تجدید بنا استفاده فرمائید.

افرادی که قصد فروش منزل خویش را دارا‌هستند عالی می باشد قبل از فروش، نوسازی جاری ساختن دهند تا بتوانند منزل خویش را با بها قابل قبولی به فروش برسانند. خریداران معمولا برای منزل های شیک و خوشگل حاضر به پرداخت هزینه بیشتری می باشند ولی منزل های فرسوده با نمای نامناسب، خریداران کمتری دارا‌هستند. در صورتیکه قصد فروش منزل خویش را ندارید میتوانید با بازسازی، چینش منزل خویش را تغییر‌و تحول دهید. تغییر و تحول دکورا سیون، سبب تنوع در منزل و ساخت‌و‌ساز انرژی مثبت در ساکنین می شود.

پروسه تجدید بنا منزل
فرآیند مرمت خانه در طهران را به ترتیب درپی پژوهش میکنیم.

اولی مرحله: گزینش نوع و میزان تجدید بنا
تجدید بنا اشکال مختلفی داراست و اشخاص باید در بالا به معلوم کردن نوع تجدید بنا و میزان آن بپردازند چون این مرحله بر بقیه پروسه مرمت اثر می گذارد. برای معین شدن این مورد بایستی اینطور اذعان کرد که اشخاص می بایست گزینش نمایند که چه بخش هایی از ساختمان را تا چه حدی تجدید بنا نمایند.

برای مثال در صورتی‌که نوسازی آشپزخانه برای اشخاص در حق اولویت قراردارد می بایست مشخص نمایند که کدام قسمت های آشپزخانه مورد تجدید بنا قرار بگیرد تا ادامه فرایند عمل با مشکلی روبرو نشود. شایسته ترین شغل این که تیم عملیات ما یحتاج را فهرست نمایند تا همگی چیز مطابق با آن پیش رود.

دومی مرحله: مشورت با متخصصان فعال دراین مورد
اشخاصی که میخواهند منزل خویش را نوسازی نمایند باید از متخصصان فعال در این باره مشورت گرفته و با ارشادوراهنمایی آنان برای تجدید بنا تصمیم بگیرند و ترتیب مراحل نوسازی منزل را رعایت نمایند. متخصصان معیار دارایی لازم برای نوسازی بخش های لیست گردیده و راهکارهای مایحتاج را ارائه می دهند. گاهی ممکن میباشد بازسازی قسمت متبوع اشخاص، خطراتی را درپی داشته باشد برای همین متخصصان، به اشخاص در زمینه‌ی بازسازی بی خطر امداد می نمایند.

مشورت کردن تجدید بنا خانه

سو‌مین مرحله: انتخاب پیمانکار حرفه ای
نوسازی منزل شغل بسیار حساسی می باشد که نیاز به تخصص و مهارت داراست و به همین منظور بایستی این شغل را به یک پیمانکار ماهر سپرد. پیمانکار را می بایست مبنی بر مهارت ها و بضاعت و توان هایش گزینش کرد چون قرار میباشد نوسازی منزل که شغل بسیار حساسی می‌باشد را به او سپرد، پس بضاعت وی اهمیت متعددی دارااست. اشخاص باید در گزینش پیمانکار به رزومه او توجه نمایند و در این مورد فقط بر طبق توصیه آشنایان، تصمیم نگیرند.

چهارمی مرحله: برآورد هزینه ها
بعد از انتخاب پیمانکار وهله به برآورد هزینه ها میرسد. برای این نصیب می شود به دو شکل کار کرد:

۱- می اقتدار بودجه مشخصی را در نظر گرفت و از پیمانکار خواست که فقط با استفاده از همین مقدار میزان دارایی به نوسازی بپردازد.

۲- شخص می‌تواند با پیمانکار مشورت کردن نماید و بعد از آن با همفکری هم و با تمرکز به بخش های متبوع برای تجدید بنا، برآورد هزینه ها را ایفا دهند و آن را معلوم کنند.

نکات اساسی برآورد هزینه ها
۱- در برآورد هزینه ها می بایست توجه کرد که نمی اقتدار هزینه ها را به صورت ظریف مشخص و معلوم کرد و ممکن می باشد در نقطه پايان عمل، هزینه ها مقداری بیشتر یا این که کمتر از مقدار برآورد گردیده باشد.‌

۲- در برآورد هزینه ها بایستی به تمامی جزییات اعتنا کرد و حقوق و ارزش مصالح موردنیاز را نیز در لحاظ گرفت.

پنجمین مرحله: پیاده سازی و پردازش ایده
درین مرحله از ترتیب پروسه مرمت منزل باید هر آنچه که در ذهن شخص وجود داراست روی ورقه پیاده شود تا برنامه ای از سود فعالیت به دست آید. در‌این مرحله می اقتدار از نظرها اعضای خانواده نیز بهره برد و ایده آنان را با پیمانکار فی مابین گذاشت. پیاده سازی و پردازش نظرات سبب اخذ طرح ابتدایی گردیده و شخص قادر است در شکل رضایت نداشتن از قسمت هایی، در آن تغییراتی را انجام نماید.‌ طرح هایی که با تغییر‌و تحول کاربری ساختمان همدم باشند، نیاز به به دست آوردن مجوز از مراجع مربوطه دارند.

ششمی مرحله: به دست آوردن مجوز
جاری ساختن تجدید بنا منزل در نصیب هایی نیاز به گرفتن مجوز ندارد و در نصیب هایی نیز حتما می بایست مجوزهای ما یحتاج دریافت خواهد شد تا شغل بازسازی اجرا گیرد.

الف) برای اجرای عملیات تحت نیازی به به دست آوردن مجوز وجود ندارد.
۱- تعمیر پشت بام با ایزوگام، قیرگونی و نصب شیروانی

۲- سفیدکاری و رنگ کردن دیوارهای همه طبقات

۳- نصب کاشی

۴- تعمیر و تغییر در نمای منزل

۵- تعمیر و نصب کفپوش همه طبقات

۶- تعمیر و تغییر تحول دیوارهای ایوان به نحوی که تغییری در قسمت های اصلی منزل مثل پارکینگ ایجاد کرد نشود.

۷- تعمیر و نصب اشکال امکانات سرویس بهداشتی موظف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان می باشد.

۸- تعمیر و ردوبدل درب و پنجره ها نیز موظف به رعایت اصول نظام فنی، معماری و کاربری ساختمان می باشد.

۹- لوله کشی آب، گاز، شوفاژ و فاضلاب به شرط اینکه نیاز به تاسیس موتورخانه نباشد.

۱۰- حفر و تخلیه چاه فاضلاب

ب) عملیاتی که اجرای آن نیاز به اخذ تایید صلاحیت دارد به طور ذیل است.
۱- تخریب دیوارها و تیغه های داخلی باربر

۲- انتقال روش پله

۳- تغییر و تحول کاربری بخش های متعدد منزل

۴- انتقال نصیب هایی از ساختمان که با دقت به مقررات شهرسازی ممنوع میباشد.

۵- انتقال دیوارهای پارکینگ به صورتی که منجر به از دربین رفتن بخشی از پارکینگ گردد.

تجدید بنا خانه فرایند

هفتمی مرحله: طراحی برنامه برای نوسازی منزل
بعداز اینکه مجوزهای مایحتاج برای بازسازی دریافت شوید باید برای اجرای نوسازی مهیا شد و برای آن طرح ریزی کرد. وجود یک طراحی برنامه مطلوب با در نظر گرفتن حالت هنگامی، ترتیب پروسه مرمت منزل را به خیر و خوبی پیش می‌برد. طراحی برنامه بایستی بر اساس تقدم ها انجام شود و اشخاص بتوانند بر آن بازرسی های مایحتاج را داشته باشند. برای تدوین طرح ریزی حتما می بایست با پیمانکار مشاوره کرد و با هماهنگی های مورد نیاز، نرم افزار را ایفا نمود.

هشتمین مرحله: تخریب
یکی‌از پروسه اساسی در مرمت منزل، تخریب آن است. مراد از تخریب این است که کلیه بخش هایی که قصد مرمت آن را دارا‌هستند باید تخریب شود. تخریب قادر است تخریب یک دیوار و یااینکه صفحه دیواری آن باشد و این بستگی به هدف اشخاص دارد. برای تخریب دیوارها باید از وجود تاسیسات الکتریکی و مکانیکی اگاهی داشت و پیش از تخریب می بایست برق، آب و گاز جدا شود تا ایمنی لازم حاصل شود.

نهمی مرحله: استارت تجدید بنا
بعد از اعمال تخریب می بایست نخاله های ساختمانی به محل های مربوطه جابجایی داده شوند و گوشه و کنار برای اجرای مرمت فراهم شود. با دقت به برنامه ریزی، طرح نخستین و با در حیث داشتن ترتیب مراحل نوسازی منزل ، عملیات نوسازی شروع می شود. عملیات تجدید بنا دربرگیرنده مورد ها پایین میباشد:

۱- جداسازی تاسیسات مکانیکی مثل شیرآلات، کابینت ها، درب و پنجره

۲- تخریب و کندن کاشی و سرامیک کف ساختمان

۳- تخریب دیوارهای غیرباربر و باربر

۴- سیمان کاری کف و دیوارهای قسمت های مختلف منزل

۵- عایق کاری توالت

۶- لوله کشی و برق کشی مبتنی بر طرح تازه مصوب

۷- گچ کاری و کامل شدن دیوارها

۸- نصب درب و پنجره جدید

۹- تجدید بنا سقف منزل های قدیمی

۱۰- کف سازی بخش های گوناگون ساختمان

۱۱- اجرای نمای نو

۱۲- نقاشی کردن دیوارها

۱۳- نصب کابینت ها

۱۴- نصب کلید، پریز و نورپردازی

۱۵- اجرای پارکت یا این که برگه دیواری

۱۶- نصب درب های داخلی ساختمان

۱۷- نصب شیرآلات، روشویی و سینک

۱۸- منزه کاری دور و بر

د‌همین مرحله: مطالعه و تحقیق بر رعایت استانداردها
اشخاص در طی اعمال مراحل نوسازی منزل، میتوانند بر همگی بخش ها بازرسی داشته باشند و همه مواد و مصالح را به انتخاب خویش خریداری نمایند تا از چگونگی آن مطمئن باشند و یااینکه در تفاهم نامه، چگونگی و مرغوبیت مصالح را بیان نمایند. بعد از اجرای نوسازی نیز اشخاص می بایست مجددا همه چیز را با تمرکز بازرسی نمایند تا در صورتی جایی بر خلاف با مراد های او و استانداردهای مو جود می‌باشد، اصلاح شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 15
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 35
  • بازدید کلی : 35
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی